A dokumentumot a Magyar Örökség-díjas karitatív program szervezői nevében Jakab István, a jogtulajdonos Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetségének (MAGOSZ) elnöke, valamint Hájos László, Magyarország legnagyobb agrárszaklap-kiadójának ügyvezető igazgatója látta el kézjegyével. A megállapodás egy hosszú ideje fennálló, gyümölcsöző együttműködés feltételeit foglalja írásba és teszi hivatalossá, egyben kifejezi a médiapartner egyetértését a program céljaival és támogatási szándékát azok megvalósításához.
A szerződés értelmében a több mint három évtizedes múlttal rendelkező, piacvezető ágazati médiavállalkozás médiamegjelenésekkel segíti a Magyarok Kenyere programot mind az írott sajtóban, mind a közösségi felületeken.
Emellett kedvezményes hirdetési lehetőséget biztosít és közreműködik a program keretében megjelenő kiadványok, szóróanyagok szerkesztésében és előállításában, amelynek fejében jogosult a hivatalos médiapartneri cím használatára.
Mint ismeretes, évek óta a Magyar Mezőgazdaság Kiadó munkatársai gondozzák a program kiadványait. A 10 agrárszaklapot és 11 online csatornát megjelentető, illetve működtető kiadó havonta több mint félmillió gazdát lát el hasznos szakmai információval. A Magyar Mezőgazdaság Kiadóval most megkötött együttműködés nem jelent kizárólagosságot, a felek minden megállapodással további médiaszereplőket kívánnak arra ösztönözni, hogy csatlakozásukkal segítség a jótékonysági program nemes céljait.
Fotó: Kiss Gergely
Az ünnepélyes aláírás résztvevői: Csányi Flóra, a Magyarok Kenyere program koordinátora, dr. Szabó Balázs, a Magyarok Kenyere program projektvezetője, Jakab István, Hájos László, Bárdos B. Edit, a Magyar Mezőgazdaság főszerkesztője és Sári Enikő, a Magyar Mezőgazdaság Kft. ügyvezetője |
A Magyarok Kenyere – 15 millió búzaszem program keretében Magyarország teljes területéről és a Kárpát-medence magyarlakta településeiről ajánlanak fel búzát a gazdálkodók az összefogás és szolidaritás jegyében hazai és külhoni egyházi, állami és civil szervezeteknek, intézményeknek határainkon innen és túl, közel százezer rászoruló mindennapi kenyeréhez járulva ezzel hozzá.
A kezdeményezés a gazdáknak köszönhetően alig 10 év alatt a nemzeti szintűvé érett és az egyik legszélesebb társadalmi bázison nyugvó karitatív mozgalommá vált, amelynek hosszútávú, nemzetegyesítő és gazdaságfejlesztési törekvéseihez, üzenetének terjesztéséhez elengedhetetlen a médiapiac szereplőinek hathatós támogatása.